Biuletyn Informacji Publicznej
Ośrodek Pomocy Społecznej w Świerznie
Szukaj w tym dziale:

Do zadań  specjalisty ds. kadr  należy w szczególności:

1)  prowadzenie akt osobowych pracowników;

2) sporządzanie  umów o pracę; 

3) sporządzanie, wydawanie świadectw pracy, zaświadczeń i innych dokumentów dotyczących zatrudniania i wynagrodzeń pracowników, do których wydania pracodawca  zobowiązany jest przepisami prawa;

4) ustalanie uprawnień urlopowych i prowadzenie dokumentacji z tym związanej (karty urlopowe, plany urlopowe, ekwiwalent za urlop);

5) prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich;

6) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy na wniosek pracownika;

7) współpracowanie i udzielenie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty emerytury do organu rentowego;

8) prowadzenie ewidencji obowiązkowych badań lekarskich pracowników i kontrola ich aktualności;

9) prowadzenie ewidencji obowiązkowych szkoleń BHP i Ppoż pracownika oraz kontrola ich aktualności;

10) rozliczanie pracowników z wykorzystanych dni urlopów wypoczynkowych oraz innych przerw w wykonywaniu pracy, w tym urlopów okolicznościowych, wychowawczych, itp. Stosownie do przepisów Kodeksu Pracy;                                                                                 

11) wykonywanie innych poleceń służbowych Kierownika Ośrodka.